Slniečko, čokoláda, relaxácia alebo naopak pohyb, to všetko nám môže pomôcť s energiou. Ak však hľadáte spôsob, ako zostať plní energie aj po západe slnka vyberať môžete z kvalitných výživových doplnkov.
Zlepšite svoju energiu a zdravie vďaka koenzýmu Q10
19.09.2023

Zlepšite svoju energiu a zdravie vďaka koenzýmu Q10

Viete, čo sa stane s vaším telom, ak máte nedostatok koenzýmu Q10? Častá únava, zlá regenerácia či srdcové problémy – aj toto všetko môže súvisieť s nedostatkom koenzýmu Q10. Je nenahraditeľnou súčasťou každej jednej bunky vo vašom tele. Ak v bunkách chýba, nedokážu správne fungovať, a tak nefunguje celé telo. Je to prírodná látka, ktorá je akousi „ochrankyňou“ pre telo. Prečo sa o koenzýme Q10 toľko rozpráva a prečo by ste mali dbať na jeho dostatočný príjem?

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 201
Podporte zdravie svojho bábätka už v tehotenstve vďaka omega-3 mastným kyselinám
15.08.2023

Podporte zdravie svojho bábätka už v tehotenstve vďaka omega-3 mastným kyselinám

Každá mamička chce pre svoje dieťa len to najlepšie. Od prvého momentu, keď ste ešte len myšlienkami pri plánovaní bábätka, je dôležité, aby ste dodávali svojmu telu všetky prospešné látky, ktoré v tomto požehnanom období potrebujete. K takým látkam patria aj omega-3 mastné kyseliny.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 396
Ako dlhšie žiť? Omega-3 sú odpoveďou.
05.12.2022

Ako dlhšie žiť? Omega-3 sú odpoveďou.

Omega-3 mastné kyseliny sú polynenasýtené mastné kyseliny, ktoré sa bežne vyskytujú v prírode, ako aj v určitých potravinách.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 2724
Imunitné účinky betaglukánov
18.01.2022

Imunitné účinky betaglukánov

Betaglukány sú polysacharidy prírodného pôvodu, ktoré sa často spájajú vďaka svojmu účinku s podporou imunity. Ako dokážu posilniť imunitný systém? Pozrime sa na ich pozitívny vplyv na zdravie a posilnenie organizmu.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 699
Viete, ktoré potraviny obsahujú najviac jódu?
15.06.2021

Viete, ktoré potraviny obsahujú najviac jódu?

6. marec patrí Medzinárodnému dňu jódu, a preto si poďme pripomenúť, prečo je jód pre telo taký dôležitý. Vďaka jodizácii soli, ktorá začala v Slovenskej republike v 40. rokoch minulého storočia, sa s tými, ktorí by trpeli absolútnym nedostatkom jódu, prakticky nestretneme. Nedostatok jódu v tehotenstve skôr viedol k mnohým vývojovým poruchám vrátane porúch intelektu. Na zdraví sa ale prejaví aj nízky deficit jódu. Na rozdiel od prímorských národov, ktoré vďaka častej konzumácii rýb majú jódu dostatok, my na jeho dostatočný prísun musíme dbať.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 31844
V ktorých potravinách sa skrýva veľké množstvo horčíka
11.06.2021

V ktorých potravinách sa skrýva veľké množstvo horčíka

Chýba vám horčík a potrebovali by ste ho akútne doplniť? Jedným z krokov môže byť správna a vyvážená strava. Pozrite si prehľad potravín, v ktorých je horčíka dostatok.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 86597
Ako ustrážiť, aby mali deti dostatok minerálov a vitamínov?
24.02.2021

Ako ustrážiť, aby mali deti dostatok minerálov a vitamínov?

Dôležitým faktorom správneho vývoja a rastu dieťaťa je vyvážená strava. Vitamíny a minerály môžu deťom chýbať napríklad aj vtedy, keď majú veľa psychickej alebo fyzickej záťaže. Zostavenie vhodného jedálneho lístka je preto kľúčové.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 927
Zobrazujem články 1 až 7 z 20 celkom