Viorica, Bratislava:
dobry vecer,chcela by som sa spytat ako reklamovat tovar zaslany od vas na dobierku.vybrala som si digitalny teplomer a nefunguje.ak ho poslem spet mam vydavok na postovne,bude mi vratene?a zaslete mi novy funkcny teplomer.dakujem za odpoved.
2. 10. 2007 dňa 22:36
Dobrý deň, je nám ľúto, že tovar, ktorý ste dostali nefunguje. Tovar sa snažíme pred odoslaním námatkovo skontrolovať. Čo sa týka reklamácie - tovar ste nedostali na dobierku - dostali ste ho bezplatnou zásielkou. Tovar k nám zašlite obyčajnou zásielkou, my dáme teplomer na reklamáciu k dodávateľovi a po vyreklamovaní a vyjadrení vám zašleme buď nový tovar alebo v prípade že bude v poriadku - pôvodný tovar. Čo sa týka poštovného - v rámci reklamácie Vám pripíšeme na účet 20 Wk ako náhradu za poštovné.
3. 10. 2007 dňa 8:16