adelina , constanta:
Dobry den, zaciatkom januara som vas prostrednictvom emailu ziadala o info ohladom objednavky z novembra 2007 a odpovedali ste,ze z dovodu vypredania zaslete ruksak Husky v polovici januara. Uz je takmer polovica februara a objednavka nebola stale vybavena. Uvitala by som viac ustretovosti z vasej strany pri komunikovani so zakaznikmi,nakolko sa mi za tych par rokov,co som clenom Klubu zdravia, este nestalo,aby objednavka nebola vybavena,a ked uz boli problemy s nedostatkom tovaru, bol mi vzdy oznameny dovod meskania. Ocakavam,ze mi vysvetlite v akom stave sa nachadza moja objednavka a v pripade,ze tovar nebude skladom dlhsiu dobu, prosim vas o priebezne informacie emailom. Dakujem
11. 2. 2008 dňa 10:28
Dobrý deň, v prípade, že tovar nemáme na sklade uvádzame čas, kedy tovar na sklad príde. Objednávku si však musíte zopakovať, neevidujeme totiž nevybavené objednávky - žiaľ program nám to nedovoľuje. O stave skladu sa môžete informovať telefonicky na našej bezplatnej linke 0800 191 191, ktorá je pre našich zákazníkov zriadená. Tovar o ktorom píšete už máme na sklade.  Ale žiaľ stav Vášho účtu je 228 Wk čo nestačí na zaslanie tovaru.
11. 2. 2008 dňa 15:59