Ondrej, Dolný Kubín:
Dobrý deň Vaša odpoveď ma zaskočila,že som si ojednávku neprevzal,keď som žiadnu ani neobdržal a ani ma pošta nevizvala,že mám dobierku.To bola tretia objednávka,2objednávka bola 5.2.2007.1objednávka bola 5.1.2007 a 3 som udajne neprevzal.Ďakujem
14. 2. 2008 dňa 21:55
Dobrý deň, my naozaj nemôžeme za to, že sa vaša objednávky k nám vrátila. Svoje body, za ktoré ste objednávali máte na účte. Tovar si môžete kedykoľkek opätovne objednať. Čo sa týka predchádzajúcich objednávok, naozaj žiadne neevidujeme. Evidujeme tu na  týchto dátumoch zaslanie čiarových kódov, ktoré vám boli aj napočítané. V prípade záujmu o objednávku, môžete ju realizovať na našej bezplatnej linke 0800 191 191 alebo priamo prostredníctvom internetu.
15. 2. 2008 dňa 7:36