Jakub, Demanova:
Dobry den, rada by som vediet ci ste obdrzali moju objednavku a zaroven aj platbu cez internet. A mozno este poziadavka - bolo by mozne z vasej strany oznamit prijatie objednavky a platby zakaznikovi? Mozno by to bolo pre nas jednoduchsie. Dakujem a prajem pekny den.
16. 4. 2007 dňa 19:00
Dobrý deň, po obdržaní objednávky a zaregistrovaní systém zasiela správu zákazníkovi na jeho e-mailovú adresu (v prípade, že ju má uvedenú v databáze). Vo vašom prípade máte uvedenú inú adresu v databáze ako ste momentálne uviedli do otázky. Takže správa o prijatí objednávky išla na vašu pôvodnú adresu. Inak informáciu o stave vašej objednávky si zistíte aj sama na internetovej stránke - po prihlásení sa v časti moje objednávky.
17. 4. 2007 dňa 0:00