Lucia, Bratislava:
dobry den, este niekedy v oktobri alebo novembri som vam zaslala kartu s ciarovymi kodmi a vyplnenu objednavku v ramci vernostneho programu, doteraz mi nebol pocet klubovych bodov navyseny ani objednavka nebola dodana... myslim, ze sa to stalo uz druhykrat... ako je to mozne?
6. 1. 2007 dňa 11:26
Dobrý deň, čiarové kódy vám nemuseli byť pripísané z viacerých dôvodov. Najčastejším dôvodom však býva, že na kartičke, kde sú nalepené čiarové kódy nebolo uvedené meno a ID číslo zákazníka. Takže potrebujeme od vás informáciu - približne koľko kódov bolo na kartičke nalepených, o aké kódy išlo, a čo ste si objednávali. Skúsime na základe vašich údajov prekontrolovať neidentifikovanú poštu.
8. 1. 2007 dňa 0:00