Rodica:
Ďakujem Vám p. Ivona za vyčerpávajúcu odpoveď. Určite má niekde skrytú logiku, ktorú bohužiaľ ja nechápem. Tak inak: zaujímali by ma konkrétne objednávky z 18.11.2010, z 25.10.2010 a z 8.02.2010. S pozdravom. Gabriela Wilhalmová Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, ako je to s WK bodami za objednávky. Čo som poslednýkrát urobila objednávky počet bodov sa mi nezvyšil. S pozdravom Wilhalmová Odpovedané: 20.6.2011 9:52:27 Dobrý deň, vaša posledná objednávka je z 15.6.2011 v nulovej hodnote. Z toho dôvodu vám nemohli byť pripísané body za objednávku. Ivona zákaznícky servis Klubu zdravia Walmark
21. 6. 2011 dňa 9:00
Dobrý deň, z objednávok z 18.11.2010, 25.10.2010 a 8.2.2010 treba vystrihnúť čiarové kódy z produktov a poslať k nám na našu adresu následne vám budú pripísané body na váš účet. Momentálne máme akciu pri objednávkach na dobierku ,,Získajte body za nákup". Za každú objednávku spracovanú v termíne od 1.5.2011 do 30.6.2011 získate ihneď body vo výške 50% hodnoty jednotlivých čiarových kódov z objednávky. Ďalšie body získate za poslanie uvedených čiarových kódov z objednávky na našu adresu. To znamená, že momentálne za výrobky zakúpené prostredníctvom zásielkového predaja získate o 50% bodov viac. V období od 8.2.2010 až do 18.11.2010 kedy ste spracovávali vaše objednávky takáto akcia neprebiehala. Poslednú objednávku, ktorú ste si spracovávali cez internet máte v nulovej hodnote z toho dôvodu ani za túto body pripísané neboli.
27. 6. 2011 dňa 15:28