Ing., Bratislava:
Chcela by som vedieť od p. Kubalovej, koľkokrát si k objednávke MUSÍM a tiež ako dlho MUSÍM ČAKAŤ kým bude na sklade napr. darček - FIT LOPTA. Ako zákazník som ju žiadala viackrát a vraj nie je. Ako obchodník - zákazník, som sa bláhovo DOMNIEVALA, že ak nebola moja požiadavka o darček splnená napr. dňa 21. 3. 2007, bude AUTOMATICKY vybavená ihneď pri nasledujúcej objednávke a ja som tzv. V PORADÍ. Na môj úžas, a verte mi, nefalšovaný, mi i pri ďalšej objednávke dňa 23. 4. 2007 bolo povedané, že darček - fit lopta UŽ NIE JE. Vysvetlite mi,ako to je vo Vašej obchodnej "stratégii" vlastne funguje. Rada by som aspoň dajaký darček dostala, poraďte mi ako ho teda DOSTAŤ, pretože ma to preveľmi ROZLADILO. Vašu odpoveď by som rada mala poštou, lebo môj mail je momentálne nefunkčný. Moja adresa : Ing. Katarína Zelinová Vážska 17 821 07 Bratislava II.
2. 5. 2007 dňa 15:03
dňa