Zuzana, Bratislava:
Vážení, dňa 23.07.2007 som si objednala produkty za peniaze, ale aj WK. Zadala som platbu bankovým prevodom, ale neukázala sa mi faktúra a číslo účtu, na ktoré by som sumu mala zaplatiť. keď pozriem moje objednávky, je tam stále ikonka na spracovanie. Okrem toho som zadala expresné dodanie, pretože nemám už produkty, minuli sa mi. Napísala som na zákaznícky servis, podnes nemám žiadnu odozvu, faktúru, ani produkty. Deje sa niečo vo Walmarku? Je to neobvyklé, aby nikto nereagoval na moje sťažnosti. Dostanem konečne nejakú odpoveď? Alebo som pre vašu firmu už nezaujímavá? Mám kontaktovať písomne šéfa spoločnosti? Zuzana Timková
30. 7. 2007 dňa 12:21

Po tel. dohovore zasielame údaje e-mailom

S prianím príjemnéhjo dňa

3. 8. 2007 dňa 7:18