Jana, Bratislava:
Váš systém mi oznámil nasledovné k otázke č. 1488 - citujem: "Otázky nenájdete, pretože ste nezadali žiadne neverejné otázky". Nerozumiem tomu a prosím láskavo o vysvetlenie. Oznamujem upresnenie k otázke č. 1488: nebol na produkte prelepný čiarový kód. Jedná sa o - iným výrazom vyjadrené: nálepku obsahujúcu údaj o dobe použiteľnosti výrobku - dátum expirácie. Produkt má prelepený tento údaj ďalšou nálepkou s dátumom expirácie. Podľa získanej informácie toto nie je prípustné. Keďže brat tento produkt - ktorý dostal odo mňa ako darček - z horeuvedeného dôvodu z opatrnosti nepoužil, budem nútená produkt zaslať späť za účelom výmeny za ten istý produkt bez prelepovanej doby expirácie. K požiadavke o prezent podľa sumy objednávky poviem len toľko, že je mi ľúto, že sa veci majú tak, ako je uvedené v e-maili: nemyslela som, že "operátorky nedávajú uterák ako samostatný tovar... ale uterák vkladá systém podľa toho, ako je naprogramovaný"... Takže je to vec programovania? Prosím o informáciu ohľadne prelepenia údaju o expirácii na produkte ARTROSTOP. Ďakujem za skorú odpoveď. S pozdravom Jana Lucinová
12. 1. 2007 dňa 18:38

Dobrý deň, vaša posledná otázka bola zadaná ako neverejná, to znamená, že ju môžete vidieť len po prihlásení sa do systému. V prípade, že po prihlásení vám nedovolí zobraziť odpoveď na danú otázku, ozvite sa nám a my to dáme preveriť programátorom. Čo sa týka vašej ďalšeu otázky, napíšte nám presne, ktorý výrobok z daného balíčka (presné určenie - tablety, aké balenie, krém, liquid ..) mal prelepenú expiráciu a my si to skontrolujeme na sklade, aby sme presne vedeli o čom píšete. Ďakujeme.

22. 10. 2013 dňa 7:50