M.Maga, Ružomberok:
Prihlásil som do klubu a zisťujem,že zapojenie do vernostného programu je otrasné.Prečítajte si čo chcete od človeka ,ktorý vám dáva svoje peniaze.Prehodnoďte to.Veď všetky údaje o zákazníkovi máte,tak mu agendu môžete viesť vy a jeho len informovať.Nerozumiem na čo potrebujete EAN kódy,keď ich vy prvý máte.Je to šikan. Žiadam zverejniť otázku a hlavne odpoveď.
12. 9. 2007 dňa 10:05
Dobrý deň, do vernosteného programu sa zapája množstvo zákazníkov. Každý zákazník si zakupuje výrobky inde a nie každý zákazník si zbiera body na svoje konto. Do vernostného programu sú zapojené všetky výrobky bez ohľadu na to, či si to zakúpite u nás, v lekárni alebo ste ich dostali ako darček. Čo to v tomto prípade znamená: vy si zakúpite výrobky v lekárni i keď si tieto výrobky bežne zakupujete prostredníctvom Klubu zdravia, my vám ich nezapočítame pretože ste si tento výrobok kúpili u nás a my sme vám body už započítali. Samozrejme sa vám to nebude páčiť. Druhá možnosť je, že čiarové kódy by sme nejakým spôsobom označovali, že sú už napočítané. Čo ak tento výrobok budete chcieť darovať a obdarovaný je tiež členom Klubu zdravia, alebo čo ak to nechcete pripočítať na svoje konto, pretože kódy zbierate s celou rodinou na inom konte - napríklad ma manželovom a vy ho chcete týmto darčekom prekvapiť. Zatiaľ sme nenašli riešenie na dané problémy. V prípade, že ich vyriešime, určite zrušíme zasielanie kódov pre zákazníkov, ktorí si výrobky zakúpili priamo u nás. Všetky dobré nápady ako tieto problémy vyriešiť určite privítame.
17. 9. 2007 dňa 8:05