henrieta:
Pred rokom som 8tt spontánne potratila, od toho času mám zvýšenú hladinu prolaktínu a anovulačné cykly. Gynokologička mi predpísala Parlodel. Užívam ho rok ale stále mám zvýšený prolaktín. Naposledy mi už nezvýšila dávku .Nehovorila som s doktorkou len s pani sestričkou a tá mi nevedela povedať či sa mi už znížila hladina prolaktínu kedže mi pani doktorka nezvýšila dávku.Povedala mi len že pani doktorka povedala , že aby som ešte jednu dávku (t.j. 3balenia)odobrala a potom sa uvidí.Neviete mi poradiť ako by som mohla ešte popri parlodenu znížiť prolaktín.Nejaké doplnky ktoré môžem užívať s Parlodelom.Viem že na trhu sú aj homeopatika (Agnucaston)ktoré vraj tiež znížuje prolaktín ale neviem či ich môžem užívať aj s inými liekmi (konkretne s Parlodelom) Ďakujem
8.8.2005 dňa 11:23
Dobrý deň, neviem či moja odpoveď bude ešte aktuálna vzhľadom na časový odstup, bohužiaľ až dnes som sa dostala k Vašej otázke. Jednoznačne je potrebná komunikácia s Vašou ošetrujúcou lekárkou, ktorá Vašu liečbu vedie. Kombinácia Parlodelu s Agnucastonom je možná. Veľa zdravia
7.10.2005 dňa 12:57