Miroslava, Zemianske Kostoľany:
Prečo stále reklamujete v médiách tovar, ktorý už nie je v internetovej ponuke. Po počutí reklamy automaticky reagujem prostredníctvom internetu, aby som sa dozvedela, čo najviac, prípadne hneď aj objednala a nie behala po lekárňach (ušetrím čas aj peniaze). Rada by som vedieť, keď mám tovar v nákupnom košíku, ako mi môže zmiznúť, malo by to byť zarezervované až do ukončenia celej objednávky. Mrzí ma, že sa mi to dnes stalo, pretože to mal byť darček.
14. 12. 2010 dňa 12:28

Dobrý deň, akciový tovar je vždy limitovaná séria a v čase keď sa objednávka prenáša zo systému do skladu, môže sa stať, že tovar sa vypredá. Tovar z objednávky len tak nezmizne, systém spracováva len predobjednávky, a až keď objednávka prejde systémom, dostávate informáciu o dostupnosti tovaru.

  • Po zaslaní objednávky je táto prevedená do sekcie "Moje objednávky" a je jej priradený stav - "čaká na prijatie"  
  •  V prípade, že náš zodpovedný pracovník vašu objednávku autorizoval, zmení se jej stav na - "prijatá"
  •  Akonáhle je vaša objednávka odovzdaná na vyskladnenie, zmení sa jej stav na - "sklad"
  • V prípade, že vami objednaný tovar nemáme momentálne na sklade, nastaví sa stav objednávky na - "nemáme na sklade

Tento systém môžete sledovať pri svojej objednávke na našej internetovej stránke. Vaša objednávka bola v systéme Čaká na prijatie, kontrolou skladu prešla do stavu Nemáme na sklade, tu nastala úprava objednávky o vypredaný tovar a objednávka prešla do stavu prijatá. Tu ale už bola upravená o vypredaný tovar.

Je nám to skutočne ľúto, ale žiaľ záujem o tieto výrobky predčil naše očakávania a tovar bol výpredaný skôr ako sme vôbec očakávali.

16. 12. 2010 dňa 13:01