Tatiana, Košice:
Mám zdravotné problémy s tráviacim ústrojenstvom,pankreasom a bolia ma kĺby.Teraz ma veľmi štípe jazyk ´,že niekedy necítim ani chuť jedla.Čím to asi je? Mám 37 rokov.
10.12.2006 dňa 23:05

Dobrý deň, neuvádzate konkrétnejšie údaje o Vašich ťažkostiach, realizovaných vyšetreniach a eventuálnej liečbe, preto Vám nemôžem cielene odpovedať. Môže sa jednať len o vírusové ochorenie, ktoré postihuje  sliznice ústnej dutiny, podráždenie jazyka príliš horúcim alebo studeným jedlom, príliš korenistým resp. tvrdým jedlom ap. Môže to mať aj súvislosť s chrupom, používanými prípravkami pri ústnej hygiene. Pokiaľ máta ťažkosti s trávením je potrebné gastroenterologické vyšetrenie. Z výživových doplnkov Vám odporúčam Denoxinal 1 tbl. denne a B-komplex 3x1. Detailnejšie môžte konzultovať Vaše ťažkosti na bezplatnej telefónnej linke 0800 191 191 vždy v stredu od 12.30 do 16.30 hod.

S pozdravom

13.12.2006 dňa 0:00