Blanka, Skalica:
Dobrý deň.Vo vašich materiáloch som sa dočítala,že poštovné nezapočítavate pri objednávke nad 699 sk. Priateľka urobila objednávku za 872 Sk a v jej objednávke u vás sme sa dočítali,že má zarátané poštovné 92 Sk.Ide o chybu z vašej strany ? Ako má priateľka postupovať pri prípadnej reklamácii? Ďakujem
3. 12. 2006 dňa 21:44
Dobrý deň, na základe tohto nevieme zistiť kde sa stala chyba a prečo bolo poštovné započítané. Na prešetrenie potrebujeme aby ste nám zavolali na našu bezplatnú linku 0800 191 191, nahlásili operátorke ID číslo a číslo objednávky. Operátorka reklamáciu preverí a potom v prípade, že ide o oprávnenú reklamáciu dá návrh na vrátenie sumy za poštovné a balné.
4. 12. 2006 dňa 0:00