Mihalechová:
Dobrý deň, prosila by som poradiť ohľadom padania vlasov. Asi tri mesiace mi padajú vo veľmi zvýšenej miere vlasy, užívam aj Váš prípravok Reghaar tbt. a Zinok. Pretože sa mi problém zhoršil po darovaní krvi, myslím si, že by som potrebovala železo. Problém je v tom, že po 3 - 4 tabletkách železa (už niekoľko rokov) dostávam úporné hnačky. Neviete mi poradiť nejakú vhodnú formu, alebo kombináciu, ktorá by tieto problémy zmiernila? Chcela by som využívať jedno balenie, ale pri týchto problémoch - tak za rok, aj s prestávkami na liečenie hnačiek. Ďakujem.
27.7.2004 dňa 8:14
Dobrý deň. V prvom rade by ste sa mali obrátiť na vášho lekára aby vám urobil krvné testy a zistil tým hladinu železa. ak sa potvrdí jeho nízka hladina doporučujem vám aby ste sa poradili s hematológom, ktorý urči pre vás vhodnú liekovú formu železa.Inak doporučujem prijímať železo z prírodných zdrojov.
Pri zhoršovaní padania vlasov je nutné vylúčiť hormonálnu chorobu preto doporučujem návštevu u endokrinológa.
Z iných prípravkov proti padaniu vlasov môžete vyskúšať Viaderm, ktorý pozitívne vplýva na rast vlasov a aj na kvalitu pokožky .
Dovidenia.
8.8.2004 dňa 13:55