Jozef, Prievidza:
Dobrý deň p. Ivona, Prečo zákaznícky servis automaticky, po prevzatí a zaplatení doručenej zásielky, nepripočíta na účet vernostného programu zákazníkovi bonus Wk z objednaných produktov, ale od zákazníka požaduje zaslanie čiarových kódov a až po ich prijatí navýši jeho účet? Myslím si, že takýto postup nie je celkom v poriadku, veď keď si objednám produkty a niektoré z ních sú bonusové, tak by mal zákaznícky servis tieto bonusy zhodnotiť v stave účtu zákazníka a nový (skutočný) stav Wk uviesť v správe "moje objednávky" ako aj v e-mail správe. Určite by so mnou súhlasili všetci zákazníci, ktorí si cez Internet objednávajú Vaše produkty. Navyše nie každý čiarový kód sa dá odoslať nepoškodený napr. z EPA Marine, Plumkinu a pod. Mám z toho zmiešané pocity a nemienim konštatovať čo sa za podmienkou zasielania čiarových kódov skrýva a aký to má zmysel... Ďakujem za pochopenie a zostávam s pozdravom Jozef.
14. 10. 2010 dňa 15:34
Dobrý deň, nakoľko naši zákazníci produkty kupujú aj v lekárňach alebo ich môžu dostať aj ako darček, bolo by neférové z tohto dôvodu, aby sa kódy načítali len z objednávok cez internet. 
15. 10. 2010 dňa 10:37