Eva, Liptovský Ján:
Dobrý deň,kúpila som si 2x60 tabliet DENOXINAL-u a to v septembri 2006 a v januári 2007. Keď som výrobok užívala prvý krát, zistila som, že nadmerne krvácam, aj keď som už v prechode, ale výrobok som doužívala. Asi po 3 týždňoch po doužívaní krvácanie prestalo a odvtedy som už menštruáciu nedostala. Mám 51 rokov. Pri užívaní v januári 2007 sa tento stav zopakoval, takže som tablety prestala brať v 11 deň a krvácanie prestalo do 10 dní. Je to v poriadku? Žiadne iné problémy som inak nemala. Po prvej várke som zistila, že ma prestali bolieť kĺby, čo som pripísala Denixinalu.Môj pitný režim je veľmi dobrý, vypijem do dňa 3,5 -4 l rôznych nápojov ( voda, minerálka, ovocné nápoje, čaje a pod. ).
2.4.2007 dňa 10:24

Dobrý deň, myslím, že sa jedná o náhodnú koincidenciu dvoch vecí a nie je priama súvislosť s podávaním Denoxinalu a gynekologickým krvácaním.  V každom prípade je potrebné gynekologické  vyšetrenie prípadne aj so stanovením hormonálnych hladín.

4.4.2007 dňa 0:00