Katarína, Hencovce:
Dobry den.Ja sa chcem spytat....v poslednej dobe mam problem s nadmernym potenim,hlavne ruky a v podpazusi.V sucaastnosti uzivam len magne B6.chcela by som vediet cim to moze byt.dakujem za radu .s pozdravom Katka
20.2.2008 dňa 13:45
Dobrý deň, zaujal ma Váš údaj, že zvýšené potenie sa u Vás objavilo v poslednej dobe. Tvorba potu je rozdielna u jednotlivých ľudí a samozrejme je rôzna aj na základe vonkajších vplyvov a psychického stavu organizmu, nie je vôľovo ovládateľná. Príčinou nadmerného potenia môže byť ochorenie - napr. cukrovka, nadmerná činnosť štítnej žľazy a ďalšie, môže byť spôsobené užívaním liekov a toxických látok /kortikoidy, penicilín, nikotín, často sa príčina nezistí. Ak ste neboli v priebehu posledného roka vyšetrená u obvodného lekára vrátane laboratórnych odberov, je vhodné ho vyhľadať a povedať mu o Vašich ťažkostiach.
Odporúčam Vám kúpele v odvare z dubovej kôry, lokálne používanie antiperspirantov. Z výživových doplnkov Vám odporúčam Stresvit 1 tbl. obdeň.
28.2.2008 dňa 18:36