Anna, Lukov:
Dobrý deň, dňa 5.11.2010 som u Vás urobila objednávku za walmark koruny , zásielka bola odslaná pod podacím číslom CP 77 963 9675 SK, ale k dnešnému dňu nedošla. Informovala som na na slovenskej pošte v mieste dodania, balíček nedošiel ani k dnešnému dňu a iba od Vás môže smerovať Žiadosť o reklamáciu nedoručenej pošty. Ja s tým neurobím vôbec nič. Poctivo som zbierala čiarkové kódy, lebo má to aj takto tešilo, objednala som si balíček a rada by som Vás požiadala o spoluprácu . Vašu predošlú odpoveď som si už prečítala , ale vy musíte reagovať na nedodanie tovaru. Zatiaľ Vám ďakujem za vybavenie pojej požiadavky. Prajem príjemný deň. s pozdravom Kramárová
10. 12. 2010 dňa 7:56
Dobrý deň, na základe Vašej požiadavky podávame reklamáciu na Poštu. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať.
13. 12. 2010 dňa 12:07