Peter, Bratislava:
Dobrý deň,chcem poprosiť o radu v nasledovnom probléme.Asi pred rokom som si u Vás zakúpil a bez problémov využíval GinkoPrim s obsahom 30,0 mg Ginkgo Biloba.Ked ste zaradili do ponuky GinkoPrim Max s obsahom 60,0 mg,kúpil som tieto silnejšie a začal užívať.Žial po 2-3 dňoch užívania som mal velmi silné závrate.Trvale sa mi točí hlava a mám pocit že netrafím do dverí.Pred 20 rokmi som mal infarkt a užívam lieky na vysoký tlak a zrýchlený pulz.Nitropelet,Enap5,a Vasocardin.Ak je to dôsledok vyššieho obsahu Ginkga, môžem prosím Vás tobolky zlomiť a užívať ich s takto poškodeným ochranným filmom?Opakujem Tobolky s obsahom 30 mg mi nerobili absolútne žiadne ťažkosti. A ešte prosím manželka sa pýta či treba a na aký čas treba prerušiť užívanie vápnika s rybím olejom.Ďakujem za odpoved. S pozdravom
23.2.2008 dňa 16:21

Dobrý deň, naozaj po podaní Ginkga može dôjsť k roztiahnutiu ciev na periférii a zníženiu tlaku krvi. GinkoPrim Max môžte dobrať po 1/2 tbl. denne. 

Vápnik s rybím olejom odporúčam podávať 3 mesiace a potom urobiť prestávku 3 mesiace, v tomto období je vhodné podávanie Žraločej chrupavky.

 

28.2.2008 dňa 19:07