Diskusia - Časté otázky

Tu nájdete odpovede na Vaše najčastejšie otázky ...

Pridať príspevok

  • POROVNANIE CIEN PRODUKTOV

    11.6.2017 17:36:01 Jozef Hančulák
    Vážená redakcia! Porovnával som ceny Vašich produktov s cenami a popisovanými parametrami z renomovanými firmami. Ste neporovnateľne najdrahší v EÚ a produkty, ktoré nedokážete vyrobiť majú podstatne nižšie cenu. Problematická je len preprava. s úctou Váš klient
  • Čiarové kódy

    4.4.2017 20:32:09 Iveta Belková
    Dobrý deň. Som členkou od roku 2002 a časopis som neobdržala už dlhšiu dobu, takže som sa nemala odkiaľ dozvedieť o pripravovaných zmenách napr. že nákup za Wk bude ukončený dňa 31.marca 2017, alebo že už nie je možné zasielať čiarové kódy. Aj syn je členom, a taktiež ho nikto neupozornil na pripravované zmeny, pritom k dispozícii pri registrácii každého člena bol uvedený mail a popritom iné ponuky od Vás boli na mail zasielané. Som sklamaná, že takáto informácia nebola zaslaná mailom. Obaja sme mali nazberaných dosť Wk a teraz som zistila, že boli vymazané.
  • čiarové kody

    6.3.2017 18:42:30 Katarína Janešíková
    Dobrý deň,ako som sa dozvedela z diskusie tak ste ukončili pripisovanie bodov a ešte tvrdíte že ste na to upozornili všetkých členov klubu,čo ovšem nie je pravda lebo mi žiadny časopis neprišiel a ani žiadne iné upozornenie,lebo som tie kody zbierala a následne chcela odoslať a úplne náhodou som sa dozvedela že to nieje možné.
    • RE: čiarové kody

      7.3.2017 15:04:19 Jana Rucká
      Dobrý deň pani Janešíková, časopis, ako aj ďalšie zásielky, posielame všetkým aktívnym členom, ktorí u nás nakupujú. Vo Vašom prípade sme zaznamenali poslednú objednávku v roku 2013. To je zrejme dôvod, prečo Vám, ako neaktívnej členke, neposielame ponuky a ďalšie informačné materiály poštou. Okrem informácií zverejnených v Klubovom časopise, sme však o končiacom bonusovom programe podávali info pri telefonickej komunikácii a taktiež bola táto informácia zverejnená aj na našich internetových stránkach v sekcii Vernostný program.
  • EAN kódy

    2.2.2017 13:55:09 Jozef Brunacký
    Prajem pekný deň, takže už nie je možné Vám zaslať EAN kódy ? Ak je to tak, je mi to veľmi ľúto, poctivo som odkladal krabičky s kódmi a teraz som sa dostal k tomu aby som ich vystrihol, nalepil a posla Vám. Vyzerá to tak, že celá moja namáha bola zbytočne. Myslím, že pred týmto krokom by bolo férové oznámiť to emailom. Sklamali ste ma.
    • RE: EAN kódy

      8.2.2017 13:25:42 Jana Rucká
      Dobrý deň pán Brunacký, zmenám v bonusovom programe sme sa venovali v jesennom časopise Klubu zdravia, ktorý sme rozosielali všetkým našim členom. Rovnako sme informáciu zverejnili aj na našich internetových stránkach. Chápem, že ste sklamaný, verím však, že výhody, ktoré budeme poskytovať k objednávkam, budú pre Vás rovnako zaujímavé.
  • EAN kody

    25.1.2017 18:16:30 Kristína Kapraľová
    Dobrý deň, ean kody s vyrobkou sa daju poslat iba poštou? NIeje možne ich preskenovat? Ďakujem za odpoveď
    • RE: EAN kody

      26.1.2017 7:37:12 Jana Rucká
      Dobrý deň pani Kapraľová, vernostný program so zberom Wk bodov bol ukončený k 31.12.2016. Body za čiarové kódy odoslané po tomto dátume už nepripisujeme. Podobne zameraný program neplánujeme zavádzať. Výber nazbieraných Wk bodov je do 31.3.2017. Pokiaľ máte na svojom účte nevyčerpané Wk body, nezabudnite ich využiť.

predchádzajúce 1234

ShopRoka 2017   ShopRoka 2016

 

Vytlačiť


Walmark a.s., Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri vedenom u Krajského súdu v Ostravě , oddíl B, vložka 2501, IČO: 00536016, DIČ: 4020078216
Informácie pre platbu kartou:
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.