icon
Životný štýl dnešnej doby vyžaduje naozaj veľké nároky na psychiku. Náhlenie, viac stresu, menej relaxácie, pohybu a pobytu na čerstvom vzduchu, to všetko môže mať negatívny vplyv na našu psychiku, ale aj spánok.

Podkategórie

Omega-3 mastné kyseliny, vaši sprievodcovia na ceste k zdraviu
31.01.2020

Omega-3 mastné kyseliny, vaši sprievodcovia na ceste k zdraviu

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 118
Výpadky pamäti môžu signalizovať nástup demencie
30.01.2020

Výpadky pamäti môžu signalizovať nástup demencie

Zabúdate často zhasnúť alebo zavrieť okno? Idete pre niečo do vedľajšej miestnosti a neviete pre čo? Tieto situácie sú pomerne časté, rovnako ako poruchy pamäti. Väčšina z nás občas niečo zabudne, ale pokiaľ ide o časté výpadky pamäti, mali by chorého viesť k lekárovi. Podľa odborníkov môžu časté výpadky pamäte signalizovať blížiaci sa nástup demencie.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 165
S udržaním fyzickej a psychickej kondície pomôže horčík
11.11.2019

S udržaním fyzickej a psychickej kondície pomôže horčík

Ak ste neustále unavení, trpíte migrénami či bolesťami hlavy, trápia vás zmeny nálad, ste úzkostliví, máte problémy so zaspávaním a svalovými kŕčmi, môže za tým stáť nedostatok horčíka (magnézia). Nízka hladina horčíka patrí medzi najčastejšie minerálne poruchy. Horčík je jedným z najdôležitejších prvkov, ktorý udržuje telo v dobrej fyzickej a psychickej kondícii, a preto je tiež označovaný ako prvok života.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 177
Chronický únavový syndróm nie je lenivosť, ale choroba
23.09.2019

Chronický únavový syndróm nie je lenivosť, ale choroba

Pod pojmom chronický únavový syndróm sa neskrýva len obyčajná únava a vyčerpanie, ako by si mnohí mohli myslieť. Chronický únavový syndróm je ochorenie, ktoré pacientom dokáže život poriadne znepríjemniť. Postihuje mnoho orgánov naraz a prejavuje sa ako psychickými, tak i neurologickými symptómami. Ak bývate veľmi často unavení, skúste sa zamyslieť, či sa práve vás chronický únavový syndróm netýka.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 2443
Potrebujete dobiť baterky?
15.08.2019

Potrebujete dobiť baterky?

Vedeli ste, že 15. augusta je Medzinárodný deň energy drinkov? Pitie energetických nápojov, najmä u mladších ročníkov, sa teší veľkej obľube. Lekári pred nadmernou konzumáciou ale varujú. Energy drinky síce pomôžu rýchlo dobiť baterky, ale netreba to s nimi preháňať. Nadmerné množstvo môže totiž poškodiť srdce a obličky. Navyše získaná energia je len krátkodobou záležitosťou.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 74
Spánková hygiena, ako sa vyspať aj  v tropických dňoch?
09.08.2019

Spánková hygiena, ako sa vyspať aj v tropických dňoch?

Nezdravý životný štýl, stres, nepravidelná pracovná doba, ale aj vysoké nočné teploty môžu viesť k nekvalitnému spánku, poruchám spánku a nespavosti. Niekedy sa totiž ani po desiatich hodinách spánku necítime dobre odpočinutí. Dodržiavaním jednoduchých pravidiel, môžete svoj spánok skvalitniť a zaistiť tak telu toľko potrebnú regeneráciu. U dlhodobejších porúch spánku je odporúčané navštíviť lekára, ktorý vylúči iná ochorenia vedúce k nespavosti.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 157
Deň jogy s Budhovými citátmi, ktoré pohladia dušu
21.06.2019

Deň jogy s Budhovými citátmi, ktoré pohladia dušu

21. jún je Medzinárodný deň jogy. Joga je spojená s harmóniou tela, duše a mysle.

Prečítajte si viac
Zobrazenie: 50
Zobrazujem články 1 až 7 z 11 celkom