PROKOP 2012 v znamení Wécko hliadky Urinal

wecko hliadkaViacnásobne oceneným projektom z dielne Media & Communication Consulting sa stala interaktívna kampaň Wécko hliadka, ktorá si odniesla výhru v kategórii Digital PR a mimoriadnu cenu poroty za komplexný prístup v kategórii Business to Consumer PR.

2.5.2012

Citlivú tému zdravia močových ciest a stabilizáciu produktu Urinal® od spoločnosti WALMARK ako primárnej voľby pri týchto komplikáciách sa vďaka Wécko hliadke podarilo spracovať pútavým a hravým spôsobom, ktorý cieľovú skupinu žien motivoval spolupracovať, a tým aj aktívne o problematike premýšľať. Pod záštitou obľúbenej značky Urinal® bol celé minulé leto monitorovaný počet a stav slovenských verejných toaliet. Navyše téma bola ďalej rozvíjaná na stránkach ženského magazínu a blogu známej ženskej autorky. Facebooková komunita „agentov Wécko hliadky“ si tak okamžite získala veľkú popularitu nielen všetkých typov médií, ale najmä verejnosti. www.facebook.com/weckohliadka

   Wecko hliadka

Diskusia

Počet reakcií: 0

Buďte prvý, kto vloží svoj názor do diskusie.

Vstúpiť do diskusie

ShopRoka 2017   ShopRoka 2016

 

Vytlačiť


Walmark a.s., Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri vedenom u Krajského súdu v Ostravě , oddíl B, vložka 2501, IČO: 00536016, DIČ: 4020078216
Informácie pre platbu kartou:
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.