PROKOP 2012 v znamení Wécko hliadky Urinal

PROKOP 2012 v znamení Wécko hliadky Urinal

Publikované: 02.05.2012

Zobrazenie: 2

wecko hliadkaViacnásobne oceneným projektom z dielne Media & Communication Consulting sa stala interaktívna kampaň Wécko hliadka, ktorá si odniesla výhru v kategórii Digital PR a mimoriadnu cenu poroty za komplexný prístup v kategórii Business to Consumer PR.

Citlivú tému zdravia močových ciest a stabilizáciu produktu Urinal® od spoločnosti WALMARK ako primárnej voľby pri týchto komplikáciách sa vďaka Wécko hliadke podarilo spracovať pútavým a hravým spôsobom, ktorý cieľovú skupinu žien motivoval spolupracovať, a tým aj aktívne o problematike premýšľať. Pod záštitou obľúbenej značky Urinal® bol celé minulé leto monitorovaný počet a stav slovenských verejných toaliet. Navyše téma bola ďalej rozvíjaná na stránkach ženského magazínu a blogu známej ženskej autorky. Facebooková komunita „agentov Wécko hliadky“ si tak okamžite získala veľkú popularitu nielen všetkých typov médií, ale najmä verejnosti. www.facebook.com/weckohliadka

   Wecko hliadka