Aktuálna situácia
Publikované: 01.04.2020
Zobrazenie: 477
Vážení zákazníci,
v súvislosti s aktuálnou situáciou ohľadom šírenia koronavírusu prinášame prehľad odporúčaní a opatrení:
- pod vplyvom epidemiologickej situácie dochádza zo strany dopravcov k dočasnému obmedzeniu platby dobierkou u vodiča (napríklad môže byť možné zaplatiť iba kartou). Namiesto dobierky odporúčame využiť platbu kartou alebo okamžitým online prevodom, prípadne platbu vopred či benefity pre minimalizáciu rizika,
- robíme všetko preto, aby ste svoje objednávky dostali čo najskôr, v súčasnej situácii je však doba doručenia zhruba 5 - 6 dní,
- pozorne prosím sledujte informácie na stránke vami zvoleného dopravcu na nasledujúcich odkazoch Zásielkovňa, Slovenská pošta, SPS.
- všetci dopravcovia a ich kuriéri robia všetko preto, aby minimalizovali riziko šírenia nákazy, rešpektujte preto vydané odporúčanie, na dotaz informujte kuriéra o vašej situácii. Ak ste v karanténe, či inej forme izolácie, alebo ste chorí, uvedomte prosím dopravcu o tejto situácii s predstihom pred odovzdaním zásielky - niektorí dopravcovia ponúkajú možnosť úpravy odovzdania zásielky pre bezpečnosť oboch strán,
- pokiaľ bude prebiehať odovzdanie akokoľvek neštandardne, odmietnite prevzatie zásielky a obratom nás kontaktujte na bezplatnej zákazníckej linke +421 800 191 191 (po - pia 8.00 - 16.30) kvôli vyriešeniu situácie.
Zdravie a bezpečnosť zákazníkov, obchodných partnerov i kolegov je pre nás najväčšou prioritou a veríme, že spoločne túto situáciu prekonáme s ohľaduplnosťou a vzájomným rešpektom.
Váš Klub zdravia Wavita