27.12.2011
Podľa novej štúdie môžu doplnky stravy obsahujúce omega-3 mastné kyseliny zlepšiť funkciu pľúc športovcov počas cvičenia a po cvičení. U skúsených amatérskych zápasníkov bolo po 12 týždňoch suplementácie a tréningov zaznamenané zlepšenie v mnohých meraných parametroch kapacity pľúc, včítane objemu pľúc.
20.12.2011
Nová randomizovaná štúdia z Rakúska hovorí, že u žien v postmenopauze, ktoré užívajú doplnky obsahujúce extrakt z červenej ďateliny, sa môže vyskytovať menej príznakov depresie a úzkosti.
7.12.2011
Vedci z univerzity v Severnej Karolíne (USA) tvrdia, že denný príjem dvoch probiotických kmeňov môže zmierniť symptómy nafukovania u ľudí s črevnými poruchami. Podľa zistení publikovaných v “Journal of Clinical Gastroenterology” znižuje príjem kombinácie Lactobacillus acidophilus a Bifidobacterium lactis nafukovanie o 27 % po ôsmich týždňoch užívania.
1.12.2011
Nová štúdia potvrdzuje, že denný príjem prebiotickej vlákniny môže posilniť vstrebávanie vápnika a horčíka v črevách a tým zlepšiť budovanie zdravých kostí v priebehu adolescencie. Štúdia sa robila na hlodavcoch.
30.11.2011
Podľa novej štúdie vedcov z univerzity v Copenhagene by vitamín D mohol mať kľúčový význam pre zdravú mužskú reprodukciu. Štúdia, ktorej sa zúčastnili tri stovky zdravých mužov, ukázala pozitívny vzťah medzi pohyblivosťou spermií a hladinou vitamínu D v sére.
22.11.2011
Každodenné užívanie guarany môže viesť k redukcii metabolického ochorenia včítane vysokého krvného tlaku, obezity a metabolického syndrómu. Štúdia publikovaná v časopise Phytotherapy Research preukázala spojenie medzi každodenným užívaním guarany a antropometrickými a biochemickými markermi.
18.11.2011
Vyšší príjem vitamínov skupiny B (tiamínu a riboflavínu) zo stravy môže znížiť výskyt premenštruačného syndrómu (PMS) asi o 35 percent!
15.11.2011
Slovenská republika zaujíma v rebríčku kardiovaskulárnych úmrtí popredné miesto v Európe aj vo svete. Veľmi nádejne preto pôsobia závery výskumov účinkov omega-3 nenasýtených mastných kyselín.
11.11.2011
Doplnky s obsahom vápnika a vitamínu D môžu podporovať zdravie kostí dievčat, ktoré prechádzajú pubertou a potenciálne znížiť riziko osteoporózy v ich neskoršom veku. Austrálski vedci uvádzajú, že doplnok s obsahom 800 mg vápnika a 400 IU vitamínu D3 vedie k významnému zvýšeniu kostnej hustoty a pevnosti.
9.11.2011
Podľa nového výskumu môžu doplnky obsahujúce zmes esenciálnych mastných kyselín a vitamínu E výrazne zmierniť príznaky premenštruačného syndrómu (PMS).
4.11.2011
Denné užívanie betaglukánu skracuje dobu príznakov infekcie horných ciest dýchacích (nádcha, zápal stredného ucha, hltanu, hrtanu a priedušnice, angína) v zdravej populácii.
31.10.2011
Nízka hladina horčíka môže zhoršiť príznaky diabetu 2. typu ďalším ovplyvnením hladiny inzulínu. Štúdia zverejnená v klinickej výžive preukázala, že dlhodobá vysoká hladina cukru v krvi ( za predpokladu, že vedie k nadmernému množstvu horčíka v moči) u pacientov s diabetom 2. typu zvyšuje riziko vzniku chronických komplikácií, ako je nefropatia, a môže zhoršiť ďalší klinický stav spojený s diabetom.
31.10.2011
Ako uvádzajú výsledky štúdie z Austrálie, každodenné užívanie probiotika Lactobacillus fermentum môže skrátiť výskyt prejavov infekcií respiračných ciest u mužov - športovcov.
5.4.2011
Využite ponuku našich výhodných balení! Neváhajte a zoznámte sa s nimi! Určite ušetríte!





5.1.2011
Ukrajinská štúdia priniesla zistenia, že užívanie probiotík počas dvoch mesiacov malo výrazne priaznivé výsledky u detí s atopickou dermatitídou.
16.7.2009
Suplementácia* vitamínmi B6 a B12 a kyselinou listovou môže znížiť frekvenciu, vážnosť migrény a invaliditu spôsobenú výskytom migrény.
12.1.2009
Všetci, čo sa rozhodli pre redukciu tuku, by si mali uvedomiť, že nejde len o schudnutie, ale hlavne o udržanie si váhy. Cieľom by teda nemalo byť samotné znižovanie váhy, ale celková zmena životosprávy a dostatok pohybu. Pokiaľ človek po nejakom čase prestane a postupne sa vráti aj k svojim pôvodným nevhodným návykom, prírastok váhy nenechá na seba dlho čakať.
11.7.2008
Užívanie toboliek s obsahom betakaroténu môže chrániť pleť pri nadmernom opaľovaní, a čím dlhšie obdobie sa betakarotén užíva, tým vyššia je ochrana, hovoria výsledky novej metaanalýzy.
11.7.2008
Zvýšený prísun horčíka z doplnkov výživy môže znižovať riziko vzniku žlčníkových kameňov, naznačujú výsledky novej štúdie zo Spojených štátov.
13.5.2008
Zvýšený príjem vitamínu E môže predĺžiť život pacientov s Alzhaimerovou chorobou.