Nedostatok vitamínu D zvyšuje riziko úmrtia starších osôb na ochorenia srdca
Nová americká štúdia ukázala, že vitamín D má životnú úlohu v znižovaní rizika úmrtia u starších osôb.
Zápal močových ciest? ...ďakujem, neprosím!
Už zas máte potrebu ísť na ,,malú potrebu“? Pravdepodobne aj vás trápinepríjemný zápal močových ciest. Odborne sa mu hovorí cystitída, spôsobuje bolesti v podbrušku, pálenie pri močení, pocit nevyprázdneného mechúra, časté močenie ,,po troškách“, moč býva zakalený, niekedy dokoncas prímesou krvi a vyskytnúť sa môže aj zvýšená teplota.
Omega 3-mastné kyseliny môžu predchádzať strate zraku súvisiacej s vekom
Zvýšený prísun omega-3 mastných kyselín môže o 30 % znižovať riziko rozvoja slepoty závislej od veku.
Prejdite cez prechod v pohode
Prechod alebo klimaktérium, tak sa hovorí obdobiu v živote ženy, keď dochádza k zníženiu tvorby hormónov vo vaječníkoch. Toto obdobie, ktoré trvá niekoľko rokov, sa obyčajne spája s rôznymi nepríjemnými príznakmi. Prechod však nie je choroba, hoci do mnohých vážnych ochorení môže vyústiť.
Omega 3-mastné kyseliny môžu zlepšovať krvný tlak pacientov s ochorením obličiek
Kombinácia omega-3 mastných kyselín s koenzýmom Q10 môže znižovať krvný tlak a srdcovú frekvenciu pacientov s ochorením obličiek.
Sledovanie účinnosti prípravku Marťankovia s komplexom imunactiv
Marťankovia s komplexom Imunactiv - multivitamínový prípravok s minerálmi a ďalšími látkami podporujúcimi funkciu imunitného systému. Cieľom štúdie bolo preukázať nižšiu frekvenciu výskytu a nižšiu závažnosť ochorení pri dlhodobom užívaní prípravku.
CLA CLARINOL – BOJ PROTI OBEZITE
Obezita je najčastejšie metabolické ochorenie dneška. Vzniká patogenetickým mechanizmom, kedy príjem energie počas dlhšej doby prevyšuje energetické potreby organizmu.
Omega 3-mastné kyseliny sú spojené
Neplodní muži majú nižšiu hladinu omega-3 mastných kyselín v spermiách než plodní muži.
Lykopén a zdravie ciev
Vyššia hladina lykopénu v krvi je spojená s nižšou stuhnutosťou tepien. Lykopén je antioxidant, ktorý sa vyskytuje v červenom ovocí a zelenine. Má priaznivý vplyv na srdce, krvný tlak, prostatu, pokožku, a to ako jeho prirodzená forma, tak syntetická.
Harvard podporuje užívanie vitamínu D
Užívanie potravinových doplnkov je jednou z možných ciest, ako získať odporúčané množstvo vitamínu D – podľa Harvardskej lekárskej fakulty.
Akcie
Spektrum Imunactiv 30 tabliet
Teraz naviac zadarmo:
pri zakúpení 2 ks ZADARMO 1x Spektrum Imunactiv, 30 tabliet
viac informácií |
pridaj do košíka
Zákaznický servis Klubu zdravia Walmark
VOLAJTE BEZPLATNE 0800 191 191
Po-Pi: 7:00 - 16:30
Viete, že...
Vápnik a vitamín D a zdravie kolorekta
Podľa štúdie publikovanej v časopise Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention môžu doplnky vápnika a vitamínu D podporovať zdravie buniek hrubého čreva a konečníka


