Kde som? Úvodná stránka > Viete, že...

Viete, že...

21.5.2009
Nedostatok vitamínu D môže podporovať riziko astmy

Deti s nedostatočnou hladinou vitamínu D môžu mať zvýšené riziko rozvoja astmy. Štúdia bola postavená na predchádzajúcich dôkazoch, že nízka hladina vitamínu D u žien počas tehotenstva môže nepriaznivo ovplyvniť zdravie respiračného ústrojenstva ich detí a zvýšiť prevalenciu symptómov astmy v rannom detstve.

 
20.5.2009
Konzumácia mastných rýb môže znížiť riziko srdcového zlyhania u mužov

Podľa novej štúdie z Veľkej Británie a Švédska jedna porcia mastných rýb týždenne môže znížiť riziko zlyhania srdca u mužov.

 
19.5.2009
Vitamín D môže podporovať zdravie srdca počas chudnutia

Suplementácia vitamínom D môže zlepšovať zdravie kardiovaskulárneho systému počas chudnutia, bez ohľadu na to, o koľko kilogramov človek schudne.

 
12.5.2009
Potraviny bohaté na vitamín C môžu posilňovať zdravie tepien

Nová štúdia z Nórska potvrdila, že zvýšený prísun potravín bohatých na vitamín C môže znižovať riziko kôrnatenia ciev a tým chrániť pred ochorením srdca.

 
14.4.2009
Vitamíny skupiny B môžu predchádzať slepote žien

Nová štúdia potvrdila, že kombinácia kyseliny listovej, vitamínov B6 a B12 môže znižovať riziko vekom podmienenej makulárnej degenerácie u žien o 34 %.

 
14.4.2009
Kyselina listová a norovodenci

Prísun kyseliny listovej pred otehotnením môže znižovať riziko nízkej pôrodnej hmotnosti novorodenca.

 
6.4.2009
Potraviny bohaté na vitamín C môžu posilňovať zdravie tepien

Nová štúdia z Nórska potvrdila, že zvýšený prísun potravín bohatých na vitamín C môže znižovať riziko kôrnatenia ciev a tým chrániť pred ochorením srdca.

 
25.3.2009
Lignany a zdravá, štíhla žena

Nová štúdia z Kanady potvrdila, že ženy, ktoré  užívajú väčšie množstvo lignanov, a teda majú zvýšenú hladinu ich metabolitov v krvi, mávajú nižší  BMI (body mass index) a celkový podiel telesného tuku.

 
12.1.2009
Vitamín B1 môže zlepšiť zdravie obličiek diabetikov

Podľa výsledkov novej štúdie z Anglicka a Pakistanu môže podávanie vysokých dávok vitamínu B1 chrániť obličky pred poškodením, čím je ohrozená tretina diabetikov.

 
11.12.2008
Omega-3 DHA je nádejou pre ľudí s ekzémom

Denné podávanie omega-3 nenasýtenej  mastnej kyseliny dokosahexaenovej (DHA) môže podľa výsledkov novej štúdie  zlepšovať príznaky ekzému.

Počet reakcií: 2, posledný 4.6.2009 13:30
 

Stránka číslo 4 z 5
predchádzajúce | 1 : 2 : 3 : 4 : 5 | ďalší