Vápnik a vitamín D a zdravie kolorekta
Podľa štúdie publikovanej v časopise Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention môžu doplnky vápnika a vitamínu D podporovať zdravie buniek hrubého čreva a konečníka Zistilo sa, že kombinácia minerálov a vitamínov môže normalizovať zdravie buniek v hrubom čreve a konečníku.
Výskumníci z Emory University, University of Minnesota, National Cancer Institute a National Institutes of Health realizovali pilotnú, randomizovanú, dvojito zaslepenú, placebom kontrolovanú klinickú štúdiu, ktorej sa zúčastnilo 92 mužov a žien s anamnézou nezhubného nádoru hrubého čreva a konečníka. Výskumníci náhodne vybraným účastníkom podávali vápnik (
Potenciálny prínos pre túto kombináciu vo vzťahu ku kolorektálnemu karcinómu je však trocha kontroverzný, niektoré štúdie preukazujú prínos, zatiaľ čo ostatné správy vykazujú nulové výsledky.
Zdroj: Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention
November 2009, Volume 18, Pages 2933-2941 , doi:10.1158/1055-9965.EPI-09-023
“Effects of Vitamin D and Calcium on Proliferation and Differentiation In Normal Colon Mucosa: a Randomized Clinical Trial”
Autori: V. Fedirko, R.M. Bostick, W.D. Flanders, Q. Long, E. Sidelnikov, A. Shaukat, C.R. Daniel, R.E. Rutherford, J.J.Woodard
Akcie
GinkoPrim Max + termovankúšik, 60 tbl.
Teraz naviac zadarmo:
1x Termovankúšik, 1 kus, 1 ks
viac informácií |
pridaj do košíka
Zákaznický servis Klubu zdravia Walmark
VOLAJTE BEZPLATNE 0800 191 191
Po-Pi: 7:00 - 16:30
Viete, že...
Omega- 3 mastné kyseliny a riziko rakoviny prsníka
Podľa štúdie publikovanej v BMC Cancer konzumácia rýb bohatých na omega-3 mastné kyseliny znižuje riziko rakoviny prsníka ako u žien v premenopauze, tak aj u žien v postmenopauze.


