Viete, že...
Omega- 3 mastné kyseliny a riziko rakoviny prsníka
Podľa štúdie publikovanej v BMC Cancer konzumácia rýb bohatých na omega-3 mastné kyseliny znižuje riziko rakoviny prsníka ako u žien v premenopauze, tak aj u žien v postmenopauze.
Nízka hladina vitamínu C a A môže podporiť riziko astmy
Podľa recenzie 40 štúdií môže nízky príjem vitamínov A a C zvýšiť riziko rozvoja astmy. Nízka hladina vitamínu C v krvi a nižší príjem potravín bohatých na vitamín C boli spojené s 12-percentným zvýšením rizika astmy.
Vitamín D a úmrtnosť
Nízka hladina vitamínu D v krvi bola opäť daná do súvislosti s nižším vekom úmrtnosti starších ľudí.
Vápnik a vitamín D a zdravie kolorekta
Podľa štúdie publikovanej v časopise Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention môžu doplnky vápnika a vitamínu D podporovať zdravie buniek hrubého čreva a konečníka
Kyselina listová a zdravie srdca detí
Podľa novej štúdie z Holandska môže suplementácia kyselinou listovou počas tehotenstva nielen znížiť riziko poškodenia plodu, ale chráni tiež deti pred vrodenou srdcovou chybou.
Antioxidanty môžu posilňovať zdravie hrubého čreva
Doplnky stravy obsahujúce selén môžu zabrániť vzniku nových polypov v hrubom čreve u ľudí s anamnézou polypovej formácie, hovorí nová štúdia.
Nízka koncentrácia horčíka môže zvýšiť riziko mŕtvice
Nízka hladina horčíka môže zvýšiť riziko mŕtvice o 25 percent.
Vitamíny a minerálne látky môžu znížiť riziko vzniku ekzémov u detí
Podľa novej štúdie môže zvýšený príjem betakaroténu, vitamínu E, kyseliny listovej a železa znížiť riziko atopickej dermatitídy (AD).
Omega-3 mastné kyseliny môžu posilniť zdravie obličiek u diabetikov
Omega-3 mastné kyseliny predstavujú potenciálny prínos pre skupinu obyvateľstva so zvýšeným rizikom ochorenia obličiek.
Karotenoidy a ich vzťah k rakovine prsníkov
Nová štúdia zo Švédska naznačuje, že zvýšený príjem alfa- a betakaroténu môže znížiť riziko rakoviny prsníkov u žien fajčiarok.
Akcie
Spektrum Imunactiv 30 tabliet
Teraz naviac zadarmo:
pri zakúpení 2 ks ZADARMO 1x Spektrum Imunactiv, 30 tabliet
viac informácií |
pridaj do košíka
Zákaznický servis Klubu zdravia Walmark
VOLAJTE BEZPLATNE 0800 191 191
Po-Pi: 7:00 - 16:30
Viete, že...
Omega- 3 mastné kyseliny a riziko rakoviny prsníka
Podľa štúdie publikovanej v BMC Cancer konzumácia rýb bohatých na omega-3 mastné kyseliny znižuje riziko rakoviny prsníka ako u žien v premenopauze, tak aj u žien v postmenopauze.


